wtorek, 5 sierpnia 2014

"10 lat mniej": Metamorfoza Kasi

Witajcie, jako że ostatni post cieszył się dużą popularnością, postanowiłam dalej kontynuować cykl "10 lat mniej". Tym razem połączyłam ze sobą piękny, lawendowy cień z serii Inglot Matte, którego użyłam w samym kąciku oka, z opalizującym bladoróżowym cieniem. Drapieżności temu makijażowi dodaje czekoladowy cień, który roztarłam tak, by uzyskać efekt graficznego "cat eye". Chciałam, aby zachodził kontrast pomiędzy jasnymi, delikatnymi barwami a intensywnym, ciepłym brązem. Stopień roztarcia ciemniejszego cienia zależy wyłącznie od Was, powinnyśmy mieć tyle na uwadze kształt twarzy oraz nasze upodobania. Moim zdaniem żaden inny makijaż nie podkreśla spojrzenia, tak jak ten i to właśnie sprawia, że cieszy się on niesłabnącą popularnością!









Do wykonania makijażu użyłam:

cienie Inglot: 346, 142, 357, 409
konturówka do powiek w żelu, Inglot nr.77
duraline Inglot
kredka do oczu, Sephora nr.08 Pure white
Acqua Brown 25, Make Up For Ever 
podkład Phamaceris Nawilżający Antyoksydacyjny z sylimaryną 
puder Inglot HD rozświetlający
puder brązujący AMC 80
mascara GOSH, Wonder Volume black

Z okazji wczorajszych urodzin jeszcze raz wszystkiego najlepszego MAMO!! <3

4 komentarze: