środa, 24 grudnia 2014

Recenzja zestawu 12 pędzli Zoeva Pink Elements

Witajcie!

Na początku chciałabym Wam wszystkim życzyć wesołych, szczęśliwych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół. Tym z Was, którzy interesują się makijażem, życzę miliona wspaniałych pomysłów i pamiętajcie bądźcie kreatywni!


Jeśli chodzi o pędzle Zoeva to o ich jakości, trwałości i miękkości włosia pisałam w tym poście, ale pomyślałam sobie, że pokażę Wam jak prezentują się one w zestawie i jakie pędzle możemy w nim znaleźć. Opowiem też o ich uniwersalnym zastosowaniu, nie będę się skupiała na tym, z jakiego włosia są wykonane, czy jaką długość ma rączka pędzla :) Zrecenzuje te pędzle, których wcześniej nie miałam okazji testować i tym samym nie pojawiły się one w poprzedniej recenzji pędzli Zoeva. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprosić Was na recenzję.


Concealer Buffer 142 - pędzel do korektora tzw. duo fiber, czyli pędzel złożony z dwóch rodzajów włosia. Z powodzeniem można go używać do nakładania korektora pod oczami, tuszowania drobnych niedoskonałości czy nakładania bazy pod cienie. Swoją wielofunkcyjność zawdzięcza syntetycznemu włosiu, z którym bardzo lubią się wszelkie kremowe, żelowe czy płynne produkty.

Smudger 226 - pędzel do rozcierania cieni, który z powodzeniem rozetrze czarny żelowy eyeliner, nie mówiąc już o miękkiej kredce. Należy on do tej samej rodziny co pędzel 142 i 322.

Brow Line 322 -  pędzel do brwi.


Luxe Soft Definer 227 -  pędzel do blendowania.

Crease 228 - pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek.

Luxe Defined Crease 224 - mały pędzel do blendowania, który sprawdzi się szczególnie u osób z niewielkimi oczami i opadającymi powiekami, zapewnia on nam sporą kontrole nad cieniami.


Petit Crease 231 - pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek, ja natomiast wolę tym pędzlem rozcierać cienie w załamaniu. Włosie pędzla zwęża się ku górze co powoduje, że tak naprawdę cienie nakładamy, czy blendujemy wyłącznie czubkiem włosia.

Luxe Smoky Shader 234 - pędzel do nakładania cieni na całą powiekę.

Luxe Pencil 230 - pędzel do nakładania cieni w kącikach, który sprawdza się też jako pędzel do nakładania cienie w załamaniu.


Detail Shader 237 - drobny pędzel do nakładania cieni np. na mokro w samym wewnętrznym kąciku oka.

Wing Liner 317 - określany jako pędzel do eyelinera, kresek. Można nim również zaznaczyć kontur ust.

Fine Liner 315 - pędzel do eyelinera o zagiętej skuwce, która ma ułatwić malowanie kresek, choć ja osobiście wolę te pędzelki ze skośnie ściętym włosiem.




Jeszcze raz życzę wszystkim Wesołych Świąt!

Zapraszam Was do obserwowania mojego konta na Instagramie oraz polubienia fanpage na Facebook'u, linki zamieszczam poniżej.

Fanpage Facebook - https://www.facebook.com/blondivy?ref=hl
Konto Instagram - http://instagram.com/blondivy

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ja również życzę wesołych!!

      Usuń
  2. wow!! how great can be these brushes!! amazing!!! nice post girl!! Merry Christmas!! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne muszą być te pędzle :) Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/12/162.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej się nie maluję, ale wydają się być na prawdę świetne :)
    Wesołych!

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki super :) , Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brushes look amazing, and they sound great!

    Vievelle

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w swojej kolekcji zaledwie kilka pędzelków, ale przydałaby mi się taka porządna kolekcja. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam taki zestaw w wersji Rose Golden na Święta i dopiero odkrywam wszystkie jego możliwości, jedynie pędzel skośny do brwi lub eyelinera (317) trochę mnie kłuje przy nakładaniu. Jestem przyzwyczajona do Hakuro H85, a w tym kąt przycięcia włosia jest trochę inny, może to dlatego. Reszta bez zarzutu :)

    Spełnienia marzeń w 2015 roku!

    Zapraszam do siebie http://marsowelove90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i'm in love with zoeva brushes)))))
    kisses from ukraine:-*****

    http://maliovanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń